FELIX

Felix er far til Emmas hvalpe.

Navn: Felix

Køn: Han

Farve: Sort og hvid

Fødselsår: 22.08.2008

fødested. ved Hobro og har svensker forædre

Hans mor, sort og hvid. far brun og hvid

Karaktér: Felix er en hund, der sprudler af energi og glæde. Han er rigtig legesyg og hans bedste legekammerat var Emma men nu det er Holly de to er de bedste venner. Holly kan godt være lidt for voldsom over for Felix, men han finder sig i det. Han er måske lidt for god af sig.

Over for fremmed har Felix udviklet sig fra at, være lidt reserverer til at være den frembrugsende glade hund. Her hjemme er han den som, vil hílses på først.

En dejlig bamse, som elsker børn. Han er den første som reager når et barn græder.

Han vil meget gerne lege med katte, men han ved også at man skal hold deres poter på aftand.

Felix er ene han i hjemmet, og det har han bestemt ikke noget i mod.

Han mener at andre tæver må meget gerne komme, eller vil har geren besøg dem, når det er ved at være tid, til at få "små".

cockerkennel.dk© 2009

www.cockerkennel.dk