Om Cokerkennel

Et hjemme hvor velfærd til dyr har højst prioritet

Der hvor regnbyen ender kan man finder guldklumper

på sofa
frækehøne
canards

Missy 1

Lilou

Mulle

Vores første Cocker Spaniel,

Mis bajo banfast,som blev kalt Missy.

Molly

Holly

Tilly 1973

Charly

Felix

Emma

Tilly2 1981

Katia 1968

Missi  nr.2

Black. 1956

King 1985

Layka

Om de fantastiske hunde vi har aft de sidste 50 år.

Ned under er de 4 cocker Spanie som indgår i opdrætte cockerkennel

Her kan du se alle hunde som har være i familien. men det er cocker som har fanget familieshjerte. Så, de sidste 40 år er det cocker som har været de ekstra familiemellem. vi har selvfølgelig gode mener om dem alle. pt er det 3 cocker i huset. Nana, Layka, Lilou

Nana. Vores lille ny tæve fra 2020. Det er en lille dame, som ikke finder sig i noget, som hun selv ikke har sagt ja til. De første 10 dag var Mulle ikke helt tilfreds med hendes opførsel. Endtil han fandt ud af at, hun er her for at blive. Ikke som de andre hvalpe, som rejse efter 8 uge. I dag er nana tæmmet og mulle glad for hende. for endelig er det en som gerne vil lege med ham. i 2022 er Nana nu ikke en lille hvalp mere . men en søde og lydig cocker. Vi har store glad at hende.

Nana