sidste nyt

hvalp 2023;

Layka har født d. 10 juni hun har 7 hvalpe.

Nana  har født d. 13 juni hun har 6 hvalp. Cockerkennel får hvalpe kun om sommer.  pris for reservation er 2500 kr.pris for hvalp afhænge af markedspris. dvs. I 2023 BLIVER KR. 7000

1. Vi har læst før at, hvalpe tyver også læser annoncer. Og det vil vi under en være pris ikke risiker, at de kommer og besøge hos os.
  2. Derfor er du interessere i at købe en hvalp hos os, kan du skrive dig på vores venteliste, lige til højre for den tekst.  via dette registrering vil vi kunne svare på alle dine spørgsmål.  Husk at! vi får hvalpe kun en gang om år.

I corona tiden har hvalpen pris eksploderet, til det doblet og mere. Vi personligt syns ikke at det er ok. MEN

Kære cocker glader. Vi er Stvung til at regulerer vores pris i forhold til markedspris. Vi kan ikke risikere at nogle køber en hvalp hos os, for at sælge hvalpen videre med fortjeneste. Vi har været naivt før og tror på alle vores køber. Men vi er nødt til at erkender. vi er ikke kompetent nok til at se forskel, på en ærlig person og en snyder.

Derfor vil vores pris være i forhold til dagens markedspris.

Husk!; Cocker kennel har ingen DKK gokendt stambog til forældrene eller ej til hvalpe.

I kan nu komme og se hvalp. Ved reservation af en hvalp bliver depositum opkrævet. kr. 2500.

Du får mulighed til at se hvalpen, første gang 3 uger efter deres fødsel.  Og du har muligheder for at se din reserveret hvalp, op til 3 gang i de følgende 5 uger.

Du kan bede om via sms, at få nogle billede at din hvalp.

Når din hvalp er 8 uge er den klar til at komme hjemme til dig.

Den er selvfølgeligt, dyrlæger kontroleret,  chippet, vaccineret, og har fået 3 ormekure.

Hvalp er ikke stambog registreret, men se under "Om cockerkennel, stamtræ", kan du se hvor vores hunde kommer fra.

I hvalpenes rejser kuffert er det;

Hvalpepakke fra royal canin.

Nogle legetøj.

Hvalpebog fra dyrlæger.

En tæppe der lugt af deres mor og søskende.

m.m.

efter købe, i kan til en være tid kontakt os til råde og vejledninger.

Det er bedre at forspøre sig, ende at forgøre sig.

Halpene er til salg, hentil de bliver reserveret. Reservation forgår via en depositum på  kr. 2500.

De kan komme hjemme fra 8 uger efter fødsel.

Ventelisten;  Her på skema kan du skrive dig selv på ventelisten. Det er gratis at skriv sig på ventelisten.

Husk at giver besked hvis du vil af ventelisten

Husk at trykke på "gem og send" når du er færdig med at skrive.

Senest 2 dage efter din tilmelding vil du få en bekræftelse at, du er på ventelisten. Hvis du ikke få en personlig mail fra os, er det fordi det er sket en fejl og, vi ikke har modtage eller set din besked.

.